Dag 26 Atlanta laatste dagje

27 oktober 2018 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag was er regen voorspeld, wat helaas ook klopte. Weliswaar miezer maar toch. Lekker wat uitgeslapen, ontbijtje genomen, nog wat ijverig de administratie weggewerkt en toen op naar Atlanta Station.
Dit is een vrij groot modern winkelgebied wat erg Europees aandoet. Eindelijk fatsoenlijke winkels en gebouwen. Verzorgde straten en omgeving. Atlanta is wel de verrassing qua cit op deze trip. Erg de moeite waard. De afspraak met onze scenarioschrijver Lance ging helaas niet door vanwege ziekte van zijn zoon.

We hebben heerlijk geluncht in een vrij trendy Pizzarestaurant. Heel lekker gegeten en een verrukkelijke groene thee gedronken. Per toeval kwamen we langs een grote bioscoop en zagen we dat de nieuwe Johnny Englishfilm draaide.
Aangezien het regende was dit een perfecte invulling van de middag.
Mooie moderne grote bioscoop. We waren maar met zijn zessen in de hele zaal maar we hebben wel voor 50 man gelachen. Tranen met tuiten. Die man is werkelijk te grappig. Zelfs al zegt hij niks.
Terug in het hotel hebben we de koffers netjes gepakt, alles klaar voor de reis, ingecheckt en de laatste administratie nog gedaan. Klaar is kees.
Om 10.15 zondag landen we in Amsterdam en worden we opgehaald door Rik en Elke, waar we in de Hello Goodbye Bar ook Rianne en Joshua ontmoeten en zo een gezellig samenzijn in Nederland gaan inluiden. We hebben jullie allemaal gemist. Bedankt voor het trouwe bloglezen en de leuke reacties. En tot snel allemaal...xxxxxx