Dag 10 Tupelo-Memphis

13 oktober 2018 - Baton Rouge, Louisiana, Verenigde Staten

Hi Guys, were on our way to Memphis today. Verder door het prachtige landschap over the Highway dit keer. Schiet beter op.
We kwamen al om 12.00  aan bij ons hotel:Hampton Inn Suites waar we 4 nachten gaan verblijven. Topplekkie deze ronde!
Na aankomst koffers gedropt op de hotelkamer en op naar Bealestreet.Dé uitgaansplek met live bluesmuziek in Memphis. Een hapje gegeten  en een cocktailtje gedronken in het Hard Rock Café, wat ook een gave ervaring is. Zowel qua muziek als de ambiance.
Daarna door naar de Sun Studio. Daar were it all starts with the career of Elvis. 1ste song die een groot succes werd: It's allright.
Eenmaal aangekomen meteen het tourtje inside geboekt. Ons hart ging hier echt wel harder kloppen en het bloed sneller stromen. Superleuke maffe gids met fijne inside uitleg. Eenmaal in dé studio ff op de piano kunnen spelen, daar waar Elvis dus ook zat. En door de microfoon gezongen en op de plek gestaan daar waar Elvis maar ook menig ander artiest zijn song geeft opgenomen. Een ervaring die we nooit meer vergeten. Zie ook de leuke foto's van de Sun studio die nog zo'n 4x per week ook echt in gebruik is voor het opnemen van bands/demo's.

Daarna weer terug naar het hotel, ff chillen en toen weer door naar het levendige Bealestreet. Overal live-muziek, en nog goed ook. We zijn neer geploft in the Rum Boogie Café waar een goede bluesband speelde. (zie filmpje)
Een biertje kost overal 6 dollar dus dronken zijn we niet geworden ha ha.
Hapje eten, iets met friet en chickendingesen. Stelde allemaal niet zoveel voor maar ach dat mocht de pret niet drukken.
Daarna heerlijk snurken en uitslapen in ons Kingsize bed.

1. Ben en Jeanne:
    13 oktober 2018
    En dit is natuurlijk waar het om te doen was. Leuk hoor.
  2. Marianne van Eeten:
    13 oktober 2018