Dag 11, Bealestreet in de namiddag en avond

13 oktober 2018 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

In de vroege avond weer terug naar Bealestreet. In de rij gestaan tussen studenten en docenten want dan kreeg je een toffe korting op de avondtheatermusical show van "SCHOOL OF ROCK" Dat noemen ze hier een RUSH.
Eerst nog wat rondgehangen n de Starbucks en daarna wat op straat. Kwamen we zomaar een hele toffe straatact tegen.
Om 19.30 naar de musical, die was echt AWESOME. Net zoals in de film!. Goed getypecast cluppie met profmuzikanten en 15 zeer getalenteerde kids die alles live zongen en speelden. Echt genoten van deze uitverkochte show in een weergaloos mooi theater, zoals een theater in mijn beleving hoort te zijn. Kortom een geslaagde dag.
Morgen op naar Graceland, het landgoed van Elvis.

1. Ben en Jeanne:
    13 oktober 2018
    Het summum zoiets. En die streetact, dat is toch leuk als zoiets spontaan op je pad komt. Jullie reis wordt steeds leuker.
  2. Judith:
    13 oktober 2018
    Echt he, we genieten enorm. "s ochtends weten we nog niet hoe de dag zich gaat vullen. Hier in memphis gaat dat inderdaad allemaal per ongeluk mooi heel goed. Beetje meer reuring in de tent. Haha had jij ook leuk gevonden. Moet je niet slapen trouwens? Gaan wij u wel doen het is hier nu 1.07 Trusten
  3. Marianne van Eeten:
    13 oktober 2018
    Wat een schitterend theater zeg....echt prachtig.