Dag 13 op naar Nashville

15 oktober 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Het miezert en dat zal de hele dag zo blijven. We hadden een prima hotel in Memphis waar we 3 nachten zijn gebleven. Vandaag op weg naar Nashville en om 16.30 aangekomen.
Beetje chillen en bloggen op de hotelkamer en plannen maken voor de komende dagen.

p.s. Bij de meeste foto's zet ik nog wat achtergrond info. Wel ff naar beneden scrollen als je alleen op je telefoon kijkt. Anders zie je alleen de foto.

Hopelijk vinden jullie het leuk. En maar goed dat ik alles bijhoud wat we beleven anders vergeet je het toch ook weer.

1. Ben en Jeanne:
    15 oktober 2018
    Die lobby van het hotel zag er prima uit. Als de rest ook zo is......nou dan heb je inderdaad niet te klagen. Veel plezier verder daar, ook als het miezert.
  2. Mirjam en Ad:
    Ik vind het ook geweldig om zo deze manier jullie reis mee te kunnen maken👍😂😘
  3. Tineke:
    15 oktober 2018
    Mooi, indrukwekkend alleen al om te zíen, beleven zal net zo zijn. Geniet ervan!!!!