Dag 20 Laatste dagje bezoek Washington

22 oktober 2018 - Washington D.C., Verenigde Staten

Lekker uitgeslapen, lekker ontbijtje. Alle administratie weer bijgewerkt want bij Key4Music begint alles morgen weer.
Op ons gemakje richting downtown. Eerst maar eens een trui gekocht voor mij en Mari want het is frisjes vandaag. Je merkt echt dat het herfst is geworden. Aangezien onze halve koffer bestaat uit korte broeken en jurkjes en maar 1 trui:( moesten we wel ff shoppen. Ach gossie wat vervelend om bij the Macy's te moeten rondhangen.
Vergelijk het met de Bijenkorf gemixed met een snufje V&D et voilà: De Macy's.
Daarna een heerlijke coffee met cake + fruit genuttigd. Overal Wifi in de shops of restaurants dus allemaal top geregeld om tussendoor met het thuisfront contact te hebben en zo nu en dan wat zaken te doen.
Al slenterend door de stad met zoveel mooie gebouwen en monumenten dat je niet weet waar je het eerste moet kijken. We bezochten als 1ste de botanische tuin vandaag, daarna op naar het national air and space museum. En oeps..... opeens was het 17.30 en ging het museum sluiten. Time flies...... Wat een gaaf museum ook weer dit. Echt balen dat we niet meer naar het national museum of African American History and culture konden gaan. alle musea sluiten om 17.30. Helaas moeten we nog maar eens terug. Washington is echt de moeite waard. Daar kun je met gemak een week vertoeven zonder je een minuut te vervelen. Zowel binnen als buiten van alles te zien en allemaal gratis. Vinden wij Nederlanders altijd wel prettig toch?
's avonds weer naar de "eetstraat" geweest en lekker Mexicaans gegeten.
Morgen gaan we langzaam in 2 etappes richting Atlanta rijden. We zien wel weer waar we uitkomen en waar we slapen. Mooi avontuur deze reis. Helemaal ons ding!

1. Mirjam en Ad:
    22 oktober 2018
    Het gaat jullie goed af hè👍
    Geniet er maar met volle teugen van.
    Groetjes maar weer en een veilige vervolg op jullie AmericanTour....👍😘👋💃
  2. Ben en Jeanne:
    22 oktober 2018
    Ha lieve mensen, wat een avontuurzijn jullie aan het beleven. Nooit geweten dat musea in de USA gratis zijn.
    Echt een mooie reis doen jullie. En ja......winkelen bin Macy’s is geen straf. Mooie truien overigens. Groeten van ons.