Dag 6 Swamptour

7 oktober 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Hey Luitjes, how are you doing? Dat wordt hier voortdurend aan je gevraagd. En na 1 minuut ben je al hun "best friend" uit the Netherlands. Dat vinden ze mega interessant.

Vanmiddag de "SWAMP (moeras) tour gedaan. Dat was echt AWESOME!

We hadden een kleine boot met maar 6 mensen en een superleuke gids. Een soort van Crocodile Dundee. Opgegroeid in het moerasgebied. Hij had 2 jr bij de film gewerkt maar knapte toen af omdat film allemaal nep is. Joh! Duh! Zijn grote voorbeeld was Crocodile Dundee. Maar hij werkte toch liever in het echt. Toffe verhalen had die gast. Hij had er echt lol in om met de boot te varen. Af en toe gingen we echt heel hard. Heerlijk die wind door je haren. Net een achtbaaneffect. De Alligators (geen krokodillen) zwemmen rond je boot. Hij voert ze marshmallows, aait ze op de kop en dan doen ze mooi hun bek open.Bizar toch? We werden plots in het moeras overvallen door een regenbui en waren dus kletsnat. Toch was dat dikke pret. Hij ging vol gas over die rivier en bleef toen rondjes varen op volle snelheid om weer te kunnen opdrogen. Wat een middag!

1. Ben en Jeanne:
    8 oktober 2018
    Mooie foto’s weer. En jullie kijken helemaal niet angstig met die enge alligators zo vlak naast de boot. Have fun daar in de USA.
  2. Bart en Anja:
    8 oktober 2018
    Mooie foto's, hoor! Gave excursie, toch wel een aparte ervaring zo tussen de alligators. Heel veel plezier daar!
  3. Marianne van Eeten:
    8 oktober 2018
    Iiiiiiii die allegators. Jullie durven....
    Wel gaaf zeg.