7 oktober

7 oktober 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Dag 5

Bijzondere dag vanwege onze 29 jarige trouwdag.
Met een goeie cocktail gevierd in de ruimte van een deftig hotel met carroussel.
Verder een tour met een busje gedaan. De gids heeft van alles verteld over New Orleans. Allemaal erg interessant. Zie foto's.

De jazz muziek van de negers zoals we ons dat hadden voorgesteld hebben we nog  niet echt gevonden. Het zijn vooral vieze hippies en hele creatief uitziende blanken die zich verzameld hebben in het centrum van new Orleans. Veel mensen zijn stoned of dronken en het is een vieze stad die in een slechte staat van onderhoud is.

In de avond dus maar een betaald optreden geboekt in een piepklein zaaltje. Die muzikanten waren erg heel erg goed en geschoold. Beetje stijf sfeertje en stijve uiterst correcte muzikanten. Wat dan weer precies het tegenovergestelde was van de kroeg muzikanten. Zometeen gaan we een SWAMP tour doen tussen de krokodillen. Wordt vervolgd (of niet ha ,ha)

1. Mirjam en Ad:
    7 oktober 2018
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Op naar de 30jaar...🎉👍🍷🎼🍺💐🎉 En leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Kijk je wel uit bij die grote krokodillen🐊🐊🐊
    Hier erg rustig...en in afwachting van een whatsApp van het ziekenhuis...groetjes 👍😘👋💃
  2. Ben en Jeanne:
    7 oktober 2018
    Ha Judith en Mari.
    Van harte, 29 jaar getrouwd. Dat is een mijlpaal. De foto’s zijn leuk, vooral die van jullie. Wat je vertelt is precies wat ik hoorde na deze reis van Ferry en Diana ( vrienden van ons). Te weinig muziek van toen. En veel verloedering op straat. En toch....op de foto’s ziet alles er leuk uit. Wij wensen jullie nog veel plezier daar. Groetjes.